Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Monday, July 19, 2010

::bila hati berbicara::

Jika dibaca daripada awal tu macam puitis je kan ayat-ayat cik risma ni..mesti dalam hati korang berbisik 'pandai juga cik risma ni berpuitis yerk'..emmm... tapi masuk rangkap ke-2 tu korang mesti cam ragu-ragu je kan..jauh di sudut hati korang mesti cakap 'boleh percaya ke risma ni'.. korang x caye ke yang cik risma ni boleh berpuitis...tapi masuk je rangkap ke-3, rasanya ramai yang akan cakap 'ha...confirm..........dari lirik lagu ni'...haha..betul la tu.. combination of 2 lyrics.. which song??? find by urself ..k...ni lah hasilnye dari waktu-waktu yang terluang...(^*,)v


Wednesday, July 14, 2010

::xpdc Gunung Berembun::

Tarikh: 10 Julai 2010 (Sabtu)

Tempat: Gunung Berembun, Cameron Highlands


Satu xpdc mendaki gunung telah diadakan seperti tarikh dan tempat di atas anjuran KESUKAP Jabatan Audit. Katanya ni adalah aktiviti yang dijalankan selepas beberapa tahun kelab ini ditubuhkan...emm...Apa pun, perjalanan bermula dengan berkumpul di ofis kul 7 pagi katanya.. Tapi macam biasa la, janji orang-orang kite ni mesti la x 'on time' kan...Dalam jadual akan mendaki kul 10 pagi tapi rasanya kul 11 pagi baru mula rasanya..


Apa yang best sepanjang pendakian ni selain sakit kaki yang berpanjangan..huhu..enjoy la menikmati keindahan alam. Kita orang pun dapat rasa sume cuaca dari sejuk ke panas pastu sejuk balik pastu terus hujan..so pendakian gunung bukan setakat berembun tapi berkuyup terus..:p tapi best gak sebab dah lama x mandi hujan kan...hehe


Walau bagaimanapun, tiada kejadian yang tidak diingini berlaku..Alhamdulillah..semua pun sampai dengan selamat walaupun pukul 11 malam lebih baru sampai..sampai sini je la citenye.. so cam biasa..enjoy da show!!!..(^*,)v


video