Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Sunday, August 12, 2012

nape macam ni..

ASsalammualaikum...

tinggal lebih kurang seminggu je lagi nk berpuasa..tengok orang lain dah berbalang-balang kuih raya...saya??? 2 setengah balang je..itu pun 2 balang kuih tunjuk2.. setengah lg tu buat sndri.. nape setengah?? sbb adunannye dpt ckit dlm 30++ camtu.. lagi pun 1st trial buat ckit dulu.. tapi tu la smpai sekarang mood nak buat kuih raya tu cam menghilang je.. huhu.. xtau la mn peginya.. puasa pun sejak akhir2 ni letih semacam.. kadang2 sampai tak tahan..huhu.. tak tau la nape macam ni...

moga dberi kesihatan yg baik..

bubye..
ni la biskut raya pertama..biskut kacang peas.. hasil oven baru..huhu

2 comments:

  1. Ehem2.. NAnt sy nak rase kuih ini oke? hehe

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah klu ade lg..ni pun dh tggl suku...hehe

    ReplyDelete