Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Monday, May 6, 2013

Selesai tanggungjawab ::PRU13::

Assalammualaikum..

Hari ni 6 mei 2013 terbentuk sudah jentera pentadbiran baru hasil undian majoriti rakyat MAlaysia.. Saya sebagai salah seorang rakyat Malaysia buat pertama kalinya mengundi n buat pertama kalinya timbul kesedaran tentang betapa pentingnya undian saya.. Kalau dulu memang tak hairan sangat tapi sekarang dh bekerja ni n pemikiran yang lebih matang (ecececeh...) hehe sudah tahu betapa pentingnya 1 undian itu..

Saya terima seadanya keputusan semalam.. Sanggup tunggu tp smpai kul 1 lbh je.. Salah satu sbbnya nak tggu kut2 ade pengumuman cuti..tapi bila dh kul 1 lbh tu cam xde harapan je nk dpt cuti, tido je la..mata ngantuk dh.. Nk tido awal tp hati x senang nak tau kptsn..:p Keputusan telah dibuat..apa yang diharapkan supaya pentadbiran selepas ini lebih baik dan dijalankan dgn penuh amanah.. Yg penting skali.... Di harap semua bendera, banner, poster segala tu dibersihkan segera.. Sebab sy sgt rimas dan ada yang menghalang penglihatan di jln raya terutama di simpang2... Dan ada juga yang membahayakan..

Sekian, pengalaman mengundi PRU 13, 5 Mei 2013.

Di bawah merupakan bukti pegi ngundi..hehehe n bersama adelia... Adelia pun balik sat ja.. Sbb umi die nk gi undi kat penang lak.. Jadi la lepas rindu..:)

No comments:

Post a Comment