Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Monday, May 12, 2014

12 Mei:Enam Tahun

Assalammualaikum..

Hari ni 12 Mei maksudnya dah 6 tahun berkhidmat dengan pekerjaan sekarang. Sebenarnya tak teringat pun pasal tarikh ni..tengok post kawan2 seinduksi pasal ni baru teringat..sebabnya dok ingat tarikh 15 Mei..tarikh akhir hantar projek paper...adehhh... nasib la boleh hantar sampai 19 Mei.. tqvm Dr..=)..
 
Teringat 1st day lapor diri terus kena pergi AAN untuk induksi..so macam mana kerja ni memang zero.. Induksi pun blur2 je..macam nak daftar study je rasanya.. Induksi kami paling lama dekat 2 bulan.. lapor diri 12 Mei, lapor diri kat Perak 3 Julai 2008. Tapi batch2 lepas tu dh singkat tempoh induksi...Tapi masa induksi ktorang tu masa x pack la..malam2 biasanya free..petang2 ada aktiviti.. Pergi lawatan bagai...Makan memang cukup la...hihi..
 
Dah 6 tahun ni baru 2 seksyen saya bertukar secara rasmi n secara menyeluruh..bukan temporary..yang temporary x ambik kira sebab dalam skt pun saya x masukkan..haha.. maksudnya ada banyak lagi yang saya kena belajar..seksyen sekarang pun masih banyak kena belajar..tapi....dengarnya nanti ade reshuffle lagi dengan susunan pengurusan yang baru.. emm.. so x sure lagi kedudukan saya masih kekal atau x..hopefully kekal sebab seksyen skrg ni melibatkan password/ kad drpd kebenaran agensi tersebut.. Kalau asyik tukar orang je..susah gak.. Tapi apa pun saya adalah "SYMP"...=D
 
O.k gambar xde..baca je hari ni..=)
 
bye....
 

No comments:

Post a Comment