Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Tuesday, June 17, 2014

Selesai Final USM PJJ 2013/2014

Assalammualaikum

Alhamdulillah semalam 16 Jun 2014 selesai 8 paper tahun ni.. Last sekali paper minor (ekonomi) semalam.. Lega memang lega sebab dah habis exam tapi masih ada yang tak melegakan dan sangat merisaukan dengan result nanti.. result bulan Julai nanti.. Tahun ni sangat risau sebab dah tahun ke-4 n risau sangat sebab ada satu paper yg sy rasa sangat killer.. paling killer... tak pernah saya rasa mcm ni n tahun ke-4 saya baru rasa seolah-olah saya tak study langsung untuk paper tu...huhu.. tp bukan saya seorang je rasa boleh kata semua yang ambil paper ni memang akan rasa tapi ntah la.. lepas paper tu terus sy down n harapan tu macam dah hancur.. adehhh.. Tapi apa pun harap semuanya baik2 n masih lagi berharap supaya saya dan kawan-kawan tahun akhir yang lain lulus dengan cemerlang dan dapat ber'graduate' pada tahun ini..aminnnn..
 
O.k dah setel exam sekarang boleh buat benda2 yang dh lama terpendam... #ohmymanik.. #ohmyoven.. n yang penting sekarang #ohmyrumah.. tak lupa juga #ohmybaby.. hihi..
ni pusat exam bagi negeri perak kat YMCA, Ipoh.. 4 tahun dah ambil exam kat sini.. Ni gambar ambil 1st day exam.. punya nerbes la 1st day ni..menggeletar hbs sume tangan..=)
haaa...legend x ikat2 camni..hihi..tahun ni peraturan ketat sikit..x boleh bawa masuk beg langsung..pencil case pun x bleh.. klu tahun2 sebelum ni at least beg boleh bawa masuk n letak kat belakang dewan..sekarang no more...

No comments:

Post a Comment