Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Friday, July 25, 2014

early birthday present..

Assalammualaikum..

Hari ni 25hb Julai seperti yang dimaklumkan sebelum ni, result final exam kuar hr ni.. Alhamdulillah syukur sangat2.. walaupun bukan dean list tapi syukur juga apabila melihat status bertukar kepada berijazah.. Alhamdulillah selesai sudah 4 tahun belajar secara pjj di USM.. banyak suka dan duka telah dilalui.. Perasaan untuk berhenti di tengah jalan pun ada.. Macam2 la... Apa pun saya anggap keputusan ini adalah hasil usaha yang telah saya laksanakan.. sebenarnya memang boleh tingkatkn lagi usaha tu..tapi biasa la..makin lama penyakit M tu makin menjadi2..huhu..
 
Untuk kawan2 yang lain.. K.hani, k.aina, k.murni, k.mira, k.zura, jejai, k.ayu, syahir, jielah, akmal, zai..tahniah..nnt kita konvo sesame ek..inshaaAllah.. yg lain2 yg masih ade 1 thn lagi pun tahniah juga n gud luck for next year... Nama yang x sebut jgn kecik hati ye.. tahniah jugak untuk semua..
 
Terima kasih pada semua kawan2 yang sama2 study n saling tolong-menolong, berkongsi ilmu.. terima kasih semua.. Alhamdulillah dipertemukan sahabat2 seperti anda..=)

Terima kasih juga pada semua tenaga pengajar yang telah memberikan ilmu selama 4 tahun ni.. walaupun tahun ke-4 ni cabarannya sangat dasyat sekali..hihi..
 
Present untuk birthday esok from myself.. Tamat pengajian n boleh konvo..=)..
 
"Tahniah risma.. ini hasil dr usaha anda" (tepuk bahu sendiri)
 
Result ini bukan sahaja dari usaha belajar dr saya sendiri sahaja..semestinya doa terutama dr mak abah..=)
 
Alhamdulillah..yg penting status tu...
 

 
tahniah korang.. jumpe konvo nnt..=)
 

4 comments:

  1. Tahniah Putris! Selamat Hari Raya :-)

    ReplyDelete
  2. salam~ tahniah..
    sy mcm plan nak bt pjj..
    kewangan belaja dlm eng eh?
    susah tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry..br perasan komen.. emm..finance kebanyakan dalam English tapi jgn risau ada je nota in BM.. susah tu biasa la kan..cuma PJJ memang banyak cabaran sikit..gud luck..=)

      Delete