Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Thursday, October 3, 2013

Barang Baik

Assalammualaikum

Hari ni nak kongsi barang baik dengan semua orang.. Tapi bukan saya yang menjual pun.. Saya membeli je.. Nak menjual2 ni rasanya tunggu saya habis study dulu.. Fokus satu-satu.. Sementara nak habis study ni geram je idea2 yang datang.. Tapi sebenarnya bukan tak boleh buat sekarang ni cuma saya je tak pandai sangat nak agih2 masa.. takut nanti fokus benda lain study ke mana lak kan..huhu..
 
Ok2.. sambung cite perkongsian saya hari ini..
 
Barang Pertama: Radiglow
 
 
Ini supplement pertama saya..hihi.. supplement ni saya cari untuk tambah tenaga.. kenapa saya pilih Radiglow--> kerana ianya chewable tablet...hehehe...saya ni sebenarnya penakut makan ubat terutama pil..adoiii masalah kan.. Mesti orang akan mempertikaikan 'kalau ngandung nanti camne' kan kena banyak mkn ubat/ vitamin.. O.k la kalau ngandung punya pasal apa pun saya sanggup.. akan ku telan jua... Radiglow ni sebenarnya untuk anti aging dan untuk serikan kulit.. tapi dalam masa yang sama dapat meningkatkan tenaga..
 
Hari ni 3 Okt. baru hari kedua saya makan Radiglow ni..so kesannya belum lagi.. kita tunggu sampai habis makan 2 botol radiglow ni ek..
 
Satu lagi saya nak kongsikan kalau makan Radiglow ni memang disarankan untuk minum banyak air masak/ putih.. Sebenarnya air masak ni memang penting dan banyak kelebihan.. kalau nak kurus pun salah satu caranya adalah minum air masak.. Kalau saya baca tentang produk2 lain macam Shaklee n herbalife pun memang akan menyarankan pengguna diorang minum banyak air masak.. so sebenarnya x perlu tunggu bila nak makan supplement baru nak minum banyak air.. Tetapi saya ni pun baru lagi memulakan semangat untuk minum banyak air masak selepas mendengar leteran dari 'mak'..(salah sorang GMP)..haihhh.. sebabnya sebelum ni memang saya sedar saya kurang minum air masak sebabnya pada saya 'tak rasa dahaga' so xde la nak minum.. Kadang2 n selalunya la lepas makan memang saya tak minum dan kadang2 tak minum langsung... huhu.. Tapi 'mak' kata walaupun tak rasa dahaga minum juga!!!!.. So saya ambil semangat itu untuk minum selalu..=)
 
ini yang saya dapat siap free gift lagi..
 
so sesiapa nak beli boleh tengok kat beauty peony pinky.. macam2 ada..=)
 
sebenarnya ada satu lagi barang baik tapi esok/ nanti la sambung ek...
 

No comments:

Post a Comment