Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Monday, October 7, 2013

don't stress please......

Assalammualaikum..

tengok tajuk pun stress rasanya.. haihh antara sebab2 membuat saya stress:-
 
* kertas cadangan tak siap lagi..huwaaaaaaaaaaaaaaa.. due 14hb ni.. adoiii idea x mari mood pun xde.. haihh...tapi rasanya disebabkan 'keterpaksaan' yang disebabkan oleh 'kesuntukan' masa, mood tu datang rasanya..
 
lagi satu yang buat saya stress sikit..sikit je..
 
* ramai pulak yang conceive ni..huhu.. bukan nak salahkan diorang lak..cuma perasaan saya ni je la.. camne la nak buat supaya perasaan ni tak wujud langsung..haihhh...shuhh..shuhhh... TTCian je yang faham apa yang saya rasa ni... Kadang2 buat saya terfikir saya rasa saya fokuskan dulu study ni sampai habis sebab dah final year kan pastu baru focus 100%++ pada conceive.. patut tak.. huhu pastu nnt org ckp 'merancang ek..' so time tu ngaku je la kut...haihh..
 
semoga Allah permudahkan segala-galanya...
 
o.k cik stress sila pergi jauh2 dari saya...
 
Sekian.
sumber: mr google
 

No comments:

Post a Comment